..

Friday, April 24, 2009

Camping

Yang best ‘Kem Alam Sekitar’ kt teluk batik + kem ‘Bina Insan Guru’ kt pangkor ari tu.





Tamat sudah segala camping yg best dan xbest. =p
Yang sgt xbest plak kem Tauliah kadet kt teluk senangin yang baru je selesai hari ni. Walaupun berjaya ditauliahkan leftenan muda tp stil aku kata xbest.
Muka dah macam kuda belang terbakar dengan jayanya =(.
Rasa nyesal pon ada masuk kadet sbb sgt2 penat dan sgt2 rimas bila asik di’bontoti’ dengan aura yang kurang menyenangkan..huh aku mmg sgt2 rimas tahap gaban.
Kepada yang merimaskan itu, plz no more.. I beg u. Plz respect my privacy if wanna me to respect u as a fren k. Aku xsuka.(mode separa meroyan)

So weekend ni tuk melepas geram.. harap2 boleh abeskn ‘1 pokok bukit’ season 4. Aku dh mula ter’addicted’ dgn citer tu semenjak sgt tertekan dgn assgment yg bertimbun + sesak dgn aktiviti bulan 4 + dh ter’join‘ basket ball kt institut =).
1 lg sukan yang aku tersalah pilih kt institut. Team yg sgt poyo nk training tiap2 mgu. Tp skill stil mcm hampeh je.huhu. Ari tu sempat sedut dekat nas season 4+5+6. okla w/pun xfollow dari mula. Rasa leh catch-up lg kot citer dia.

*Mode sedang melayan 'Katy Perry - Thinking Of You'
Video 18sx.so xleh masuk dlm blog ni..harap maklum=)

2 comments:

Machina said...

owh, ade hobi tgk video jenis itu rupanya...
he....

cIk iNa said...

Mahadi: Alamak org blk egypt dh mula mengeji..maaf ye=)
anwy..its not hobi namanya, correction k =p
saje suka2 menghayati storiline lagu tuh memandangkan cikgu kiah sgt ssh feel lagu jiwang2 ni kan..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...