..

Sunday, May 24, 2009

-upTown-


hmm..insan yg saya perlu cari antra idup dan mati..
hati yg sewenang2nya di curi pada mlm itew..huhu
kepada si pencuri, hati2..
anda sedang diperhatikan..=p
tp "ada saya kesah"..haha

9 comments:

Mahadi said...

haish... entri apekah ini...

muhammadazneeazman said...

kn aku dh kate..jgn curik tagline aku tu..

ee..xde yg elok r ko ni..haha

cIk iNa said...

Mahadi: ni entri merapu meraban..hehe
abaikan je

muhammadazneeazman : ala bro, ko pon curi dr bos ko kn..
so kira halal la..haha
ala ko bising dowh..mcm ko ade yg elok je pn..=p

Am said...

Mahadi, aku ingatkan Ina belajar dari hang ~ ayat tak faham nih :D

cIk iNa said...

Am :sekali sekala mengerutkan dahi ape salahnye kan..hehe

Mak Cek said...

congrats...akhirnya teman ku ini sudah ketemu dgn apa yg diinginkannya slama nh. doaku agar korg berbahagia slamanya..aku pn hepi jgk.

Siti Nasuha Hamzah said...

huhuhu ni entry orng yang tgh bahagia..hakhakhak

aznee n ina...sudah2 la tu korng bertekak...ish...

tak yang baik la dr korng ber2 ni..huhuhu

stariolispo said...

tahniahla ye..akhirnya ina..akhirnya..kuangkuangkuang!!! TGI Friday aku jgn lupa...haha

muhammadazneeazman said...

haha..
pasni pe plak yg ko nk follow nas..
die kn idola kau..haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...