..

Sunday, January 11, 2009

tRip 5 staR

5 ari lepak kt penang.best2..aku kasi 5 bintang dekat nas melayan kerenah cikgu kiah ni ..hehe sblm pegi nas dh risau takut2 aku ade impian x kali ni..jenuh dia nnt.tp lega sbb mmg target ke penang nk lepak2 je sblm mem'bz' kn diri nk jd budak sekolah blk nnt.huhuh.so sepnjg 5 ari, aku jd p.a nas..nas jd p.a aku=)xde keje la katekn.1st day n 2nd day..xde pape program..just hangout dgn najwa,duk p jenguk nyamuk nas n lepak dgn am kejap...



Ditahan abg polis dekat airport..ups.pembetulan 'kami menahan abg polis'.sbb nk cr jabatan meteorologi xjumpa=) mmg semangat polis tu nk tolong smpai roger gerakan.last2 suh kami p balai sbb diorang pn xtau..hampeh je..so disbbkn p.a nk cover tangkap gmbr abg polis tuh.snapla ape yg ade kt sekeliling tu kn.cover2..hahaha



3rd day mengikut impian rumate nas, dia beria nk hiking mukahead kt teluk bahang..aku dgr hiking dh mcm mls..tp mengenang kn mukahead tu tp laut..trus kasi lampu ijau.lg pun last pegi sana masa 1st yr.dh 4tahun xpenah jenguk semenjak dh jd taman negara ni.so agakla ter'exited' sket..nnt aku update lain hiking kami tu k. 4th day ke kulim jap tgk game pumkin race am.nyesal xbwk baju..sakit jiwa je tgk singboard bukit hijau n sedim tu.kalau tau dh dekat area2 tu..dh lama dh stanby baju siap2.huhu.xpela..maybe nex time.overall 5bintang tuk nasuha.tenkiu =)






4 comments:

Amri said...

Takpe2, dah tau dah kat mana Sedim, taklah jauh sangat kan :D

Masdihana Hamzah said...

Salam cikgu kiah...

hehehe... cam citer rombongan cik kiah ke putra jaya je...

Ni ibu Alya le... awk pe kaba?

Tengok bumbung keta tu cam kenal je... keta kia rio ke....

Tak pe le kalu you all yg tahan polis, jgn polis yg tahan you all.... menjawab le ucu Alya....

Anonymous said...

saya dahagakan banyak cerita dr cik kiah..mana ini tak update pun blognya....saya sangat suka membaca blog kamu cik kiah...haha

cIk iNa said...

Am : tu la nape x ckp awal2 labu besar tu dekat sgt dgn sedim..mmg la sakit jiwa sgt2 tgk singboard =( ..xpe2,maybe nex time

ibu Alya: cikgu kiah sehat2 je ..betambah sehat mcm ucu Alya jgak.hehe.yup.si rio princess la yg tahan polis tu..ucu x menjawab ngah,tp gedik menggoda abg polis je lbeh..hahah

almond london: wah..dahaga ke?cik kiah pun terliur tgk almond tu..maaf ye..cik kiah agak bz skang dh semenjak jd dak sekolah ni=)blk rumah br berkesempatan nk update.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...