..

Monday, September 4, 2006

sadness...

i dont kno how 2 discribe my soul now..argh...plz..i need a strength 2 wake up..kan bgus kalu aku xtau langsung rumors2 yg rubbish tu...apsal org suke sgt nk bz body hal org len ha..tp may be diorg pn xtau hal yg sebenar..xleh jgk nk slh kan sape2..yg jd mangsa?????????ni sume ujian,aku xnk ilang someting yg aku dh sayang.. hopefully i can handle it..and  make a rite decision..AMIn.....





ok2..xnkla sedih2 dh..nk hepi2 plak..chaiyo!!!!!aku nk cr mood stadi tuk tesis nih..teringt time ktorg sakan kt laketown ari tu..bkn best sbb ape,tp sbb ktorg pegi belima..bkn sng nk dpt bejalan belima skali ni,tmbah2 masing2 dh final year ..bleh wat rekod...i gonna miss u gurls...lpas ni dh susah nk hepi2 cm ni kan..sume dh jd YB ..bz memanjang..then.grad.n wat hapeen wif us?????????????xkn trus kawin kot..ish2..





n congrats to pengarah projek..nasuha da chubby or cik `U` ..hehehe..n pencari tema, auza lutadifays......hancus punye tema..baju kuning yg aku xtahan..aduh..lps ni tobat,kena cr tema lain..aku dptkan tiket free dh kira ok la kan..aku rindu sgt sume tu..nk click2 lg..xpuas even dh 300 gmbr yg dh amik..memberatkan pc aku je...lepas ni,stop n focus to fyp..to my lab group,jgn kalut2,jgn tensen2,wat enjoy n hepi je  k.(psnn tuk aku je tu sbnrnye)...

2 comments:

Anonymous said...

wei apa problem hg wei???benda yg sama ker?ye la aku xde 5hari ni cm byk je benda jadik...cool gurl..be strong!!!

Anonymous said...

huyoo dasatnya kalu ko tensen.
c'mon..diz called life.peace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...