..

Sunday, August 20, 2006

gerakan insaF..

4 the last day convocation..baru ari ni aku sempat begambar..x sbr rasenye nk pakai jubah tu..sbr,1 more yr je...doakan aku grad ontime ye..pas tu,g jepun ..heheh..berangan je la...rindu rasenye kt bacteria aku tu..smlm dh miss shake..so,nk xnk kena la jgk jenguk syg aku tu..klu x, dia merajuk xgrowth plak nnt..merana nnt..bkn ape..cinta sgt nk pnjt lab tngkt 4..usm pn 1 hal.kasila lif ke ape ke..semput aku tiap2 ari cm ni..dh ptg,mcm tau2 je tgh kebulur..dr.nurul ajak dtg umah dia mkn  mi udang..sedap maaaaa..duk borak2,begosip pun bleh thn lecturer aku tuh..sambil2 mkn aiskrim,ktorg smpat lg usulkan nk tubuh kelab insaf...JUst tuk gadis yg insaf n serik dgn karenah lelaki..hehehe..YDP-dr khairun,NYDP-dr nurul..aku pemantau je...so sesape yg berminat..dialu2kan..keahlian percuma..n 1 more thing aku nk kongsi..(NOT sure)..she said dr.fazley(AF) punye phd tu diragui.coz dia abiskan phd tu 1 stgh thn je n wat guna online je plak tu..xpenah dibuat org..yg aku tau degree ader la wat guna sistem maya2 nih..klu slh..aku mntap maaf la ek..(org KATE)



Drnurul_066 dr nurul house..thank god,aku stil mampu tesenyum ..



Drnurul_034



dr.nurul dh cekak pingang tgk aksi student poyo die..sori bos





Drnurul_059



sebahagian ahli kelab insaf..hehehe

2 comments:

Min said...

amboi2...eksyen gler ye...nak g umh dr nurul bukannye nk ajak aku.huhu.teruk ar,xpe la dah org xnk ajak nak wat camner...?!!!

Machina said...

hamba rasa, hamba berminat dengan kelab yang tuan hamba tubuhkan tu.boleha hamba menjoinkan diri?tapi yang menjadi kemusykilan di fikiran hamba,kelab tu dah berdaftar ke dengan suruhanjaya pertubuhan..ataupun tuan hamba mencari-cari cabaran dengan mewujudkan pertubuhan underground..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...