..

Saturday, April 3, 2010

ANGGUN

1. menunggu ANGGUN dengan penuh kesabaran.
first time service ANGGUN kt banting.service memang boleh kasi 2 bintang je compare dgn ipoh mmg tip top =p.
tu pon sebab ade wireless..kalo tak mmg mati kutu aku menapak sorang2 kat sini..
sesuka hati dia nak tambah itu ini..aircond filter la, minyak pelincir la..
sebelum ni xpayah pon sume tu..aku yang buta enjin ni pon, ye kan aje la..huhu.

2. kusyuk membuat research for my pelamin.huh, series aku dh mula pening. satu ape xstart lagi
nih. baru dapat baju nikah je, itupon ntah bila aku nk g tempah xtau la.ape yang sebuk sangat cikgu kiah ni pon xtau la..terjumpa satu butik yang macam best je kt IPOH. baru berkesempatan meng'usha' blog dia je. balik cuti nnt nak g tgk n hopefully pakej dia okeh n berbaloi-baloi ..hehe..
here it is..my best friend engagement.just simple, tak heavy sangat..kalau boleh, color pink tu diconvert jadi purple..combination purple n krim..ok ke?



3 comments:

sLy said...

apesal ramai sgt suke purple tahun ni??? dah 3 wed aku pegi berturut2 kaler purple... dan termasukla wed aku. hahaha. huhuhu...

Aminah Saad said...

wah glamer saidah jadi rujukan cik ina..hehe...

jgn pening2 tau...buat relax2 tp jgn lambat2 sgt

cIk iNa said...

sly: ntah...aku pon heran mmg ramai pulak purple tahun ni kn..

princess: wah..nama baru ek..saidah my 2nd weding planner aku./..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...