..

Wednesday, December 31, 2008

peNang?

Dapat kol dari my kazen

dia "kt mana ni"
saya "kt umah laaa.kenapa?"
dia "ingtkan ade kt penang"
saya "kenapa mesti penang"
dia "manala tau, kot sambut new yr kt penang"
saya "eh..perluke nk smbut nw yr mesti kt penang?"
dia "ntah..dh sume org nk ke penang time ni"
saya "emmm..k la azan.nnt kol blk..hehe"
dia " sejak bila ni jd baik"
saya "sejak bila?emm..sejak dh nk jd cikgu 'betul' ni kot"(dlm ati,eh bkn ke time azan mmg kena hormat xleh becakap..mungkin kazen aku tu telupa kot.rindu nk ckp dgn aku lama2 la tu..keke)






pelik jugak ye..kenapa sume org mesti ke penang tuk sambut new yr..apa yg specialnya???sepanjang kt penang, ada la sekali kami lepak kt pdg kota duk ats pdg kelah2 tgk bunga api kot..tu pun dh kebetulan.xde ape pn bezanya.huhu..

act,mmg sepatutnya aku kt penang esok.haha.tp bukan tujuan tuk sambut new yr k.dh kebetulan khamis = 1hb..tp last minit xjd..maaf ye org itew..

5 comments:

missdream said...

wah2..ke blog plak..aku pun ada gak..tp mlsnye nk tulis, tmbh2 line internet bengong yang teramat..huhu.rajin2 le tulis br jd cikgu sejati..hahah

cIk iNa said...

missdream : 'bengong yg teramat'..sabar ye cik min..doakn la smoga cikgu rajin kembali menulis..=)

Anonymous said...

cikgu nih mmg rajin menulis blog.... selain itu, beliau juga seorang yang rajin mengemas rumah, dan membuat kerja-kerja dapur...x gitu cik ina?

cIk iNa said...

Anonymous : wah..siapakah gerangan sang pemuji ini..jgn le puji lbeh2.terkesima cikgu seketika..rjn la sgt ye..hahaha..

Anonymous said...

disamping itu, beliau juga sgt risaukan umurnya yg semakin meningkat :p...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...