..

Friday, December 8, 2006

arghhhh..tensen II..hhuhu

arghh..ape nk jd ni..ari ni tensen tahap cipan tenuk sumer ader.sume bende yg aku nk wat xjd..4 the 1st time aku meleleh jugak sbb fyp aku ni..xtahan sgt dh..aku dpt band cantik ari ni..tp gel plak b`mslh,lembik sgt,..abih marker xnmpak..useless..yg plg aku risau sgt ni..td aku terkena EtBr,ntah cm ner bleh cuai sgt..cpt2 aku amik clorox..hopefully xder pape la ..yg tu sbnrnye yg wat aku sgt2 tesgt tensen nye ari ni..aku dh siap2 prepare tuk esok..pas 2,tetiba dpt msg kene tangguh keje on monday..sbr je la...ntah la,,may be aku letih sgt kot ..smlm g lawat jam kt hospital sbb xcident..kesian aku tgk dia..tu la,benda nk jd..harap2 dia cpt sembuh ..klu x,xde la org nk kcau aku dlm clas nnt..huhuh.. mlm td plak semalaman teman azua sampling dr komtar ke farlim..subuh br abih...kubur cina pn kena amik reading,mlm jumaat plak tu...aduh..seb baik xde pape yg jd....cukup2 la tensen tuk ari ni je..ya Allah,,berila hamba mu ni kekuatan..amin...tuk homo sapiens yg bernama barq,aku nasihatkan pk 100x nk drop projek k.8 unit bnyak tu....hehhe..



1 comment:

ayip said...

aslamualikum, saye pun dulu pun buat molecular gak, buat DNA ikan sebarau. kalo gel lembut,tambah sikit lagi agarose powder, bekenaan dgn marker, gune 3mikrolit pun dah cukup. etbr boleh absorbe melalui glove! so korang pakai glove 2 lapis mase kendalikan...kalo buleh jgn sentuh dgn tgn gel yg dah direndam etbr...pakai lab coat mase merendam..bekenaan dgn jamsari, kalo visit die lagi, kate saye krem salam..kesian sgt kat die...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...