..

Thursday, July 14, 2005

ari tension sedunia....

..testing..testing... ntah ape kes ari ni aku tetibe je rajin melalut kat blog aku nih..selama nih mls giler nk sentuh bende alah ni..sblm tuh  aku nk mula blog aku ni ngan bismilah dulu.. cewah.tetibe la plak jd baik..[ari baik sedunia] huhuhu...waa..tension maaaaa...aku ingat msk sem baru nih blh la jd poyo2 sket..tp baru 1st class..dh rase nk nangis dh...siap kasi assigment n test ..tu baru sembang2 bodoh..aku dh kecut perut dh ..x tau la kalo mase real lecture nnt..mau terjun banggunan nnt....bak kater apek dON`t woRRy hEpi go LUcKy...kalo aku DOn`t woRy RAse  NK maTi ader....meh sini saper rase nk tukar kos ngan aku ..dialu2 kan...okla..stop la citer sedey 2 tuh..haaaaa..korang jgn  lupa afundi akhma...lupaknla afundi si mawi tuh...baik undi aku..at least kalo menang kete tuh..aku leh bawak korg jalan2...ahaha..Picture_120 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...