..

Sunday, April 19, 2009

-PENANG BRIDGE-

Kisah penang bridge bermula dengan sesat nk masuk usm.
Plan nk msuk ikut pintu minden sbb mls nk tempoh jem kt gelugor + sg. 2
Ape punya mamai tup2 dh tersalah jln lajak ke tesco e-gate..huhu..lg jauh jd nya.
Seb baik la masih ingt lg jln shortcut time merempit undergrad dlu. So xla cuak sgt kn.
Ni kali ke-2 tersesat cm ni..Act bukan sesat, tp tersalah jln je..cover2..=)

Lagi kisah penang bridge.
Kisah yg agak lucu dan sayang nk lupa..
Sorry to nas sbb memberi tunjuk arah yg salah dgn confidentnya ye..hehe
Bak kata nas, act ‘penang ni kecik je.xkn sesat punya.jgn risau la.unless kalo dh termasuk jambatan la’
Ha nah..smlm we did it..huhuhu.terlalu ralit berborak n aku pon duk berangan apa ntah terslh msuk jln n terpaksa lalu jambatan walaupon hanya nk ke quensbay..haha..



Tp sbb xnk spoikan therapy aku ke penang..
So enjoy the bridge smbil2 menembak dgn camera baru nas..


ready to uturn back ke penang =p

P/S :Ok la tu nas..hg kan sgt tertekan dgn penang on dat day b4. So aku saja terslh tunjuk arah sbb nk bwk hg kuar kejap dr penang tu.huhuhu..


Therapy berjalan dgn sgt lancar. Sgt bahagia wlopun hnya dpt 1 je baju + pekena mamak. Say NO to *as* terpaksa di bekukan di penang.hehe.maaf ye.. sgt kalah bila dgn mamak.mlm di shariff, siang di subaidah..Cuma nya aku sgt xsuka bila nas mula wt drama kt sharif mlm tuh. Xsangka la plak aku sgt berperasaan beremosi smpai mcm tu..huh.malu2!!=(

5 comments:

azua said...

wah...nas beli kamera baru ka? nampak gaya cam dslr jer...boleh la nnt join mana2 trip fotografi...hang bila lg ina? yelah..penang tu hanya sebuah pulau..sesat2 pun round pulau gak tapi kalau dah keluar jambatan tu xtau la nak cakap apa...hai nas..bape tahun hg dah duk penang? ina..pegi penang mesti beli baju ka? xde benda lain hg boleh beli? awat..kuala kangsar baju xcantik? ..kekeke gurau saja..minta maaf zahir batin

cIk iNa said...

azua: aah.lg cnngih dr ko wa.=)
aku pon dh berjangkit duk mengidam camera canggih korg tuh..tgu la budget nex yr. (aku dh mewajibkan sorg 1 mst ade)...
then kite pegi field test tangan sape yg paling amatur menembak..hehe

well..nk wt cm ner therapy yg plg berkesan shoping d penang.

Amri said...

wah, lepas jambatan tuh still lagi penang laa..

azua said...

lol...kelakar la kau ni ina..kalau camtu, tinggal tunggu kau n min je la ada dslr. tapi min aku xkesah sangat, kau aku kesah sebab kau yang tetapkan syarat tapi kau sendiri bila nak ada? aku sekarang dah tukar mainstream dah..goin underwater photography..aduhai casing dia mahal beb..bila la aku nak kayo ni...

cIk iNa said...

Am : eh bkn island je ke pgil penang?

Azua: hello YB. kn dh kata budget nx yr.
xpe2..ko nuntut kasi pandai dlu k..nnt leh jd tok guru aku plak.smapt la aku nk kumpul duit dlu.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...